خرید امتیاز برای مس چگونه منتفی شد؟!

خرید امتیاز برای مس چگونه منتفی شد؟!

خواسته عام شهر کرمان برای خرید امتیاز هوادار کافی نبود و سد بزرگی برای این خواسته وجود داشت که مانع جابجایی امتیاز بین مس و هوادار شد.

به گزارش کرمان ساکر، در هفته گذشته، حرارت فوتبال استان مربوط به خرید امتیاز هوادار تهران برای مس کرمان و بازگشت نارنجی‌های کرمان به لیگ برتر بود که باعث شد هواداران فوتبال کرمان نیز برای چند روز، مشتاقانه بحث خرید یا عدم خرید امتیاز را برای مس پیگیری کنند و دچار تب و تاب بازگشت به لیگ برتر شوند.

اما هرچه از عدم اعلام خبر رسمی برای خرید امتیاز هوادار گذشت، امیدها نیز برای بازگشت مس به لیگ برتر از این طریق در کرمان کمرنگ شد و حالا که فرزاد حسینخانی نیز برای هدایت مس در لیگ یک معرفی شده، دیگر نه واسطه‌ای به شرکت مس برای خرید امتیاز هوادار و پورسانت خود حاصل از این انتقال پیغام می‌فرستد و نه در کرمان کسی این موضوع را حتی در صورت رسانه‌ای شدن، جدی می‌گیرد و تقریبا همه به این مسئله یقین پیدا کرده‌اند که مس برنامه‌ای برای خرید امتیاز ندارد.

البته از ابتدا نیز شرکت مس علاقه‌ای به خرید امتیاز هوادار نداشت و صرفا واسطه‌ها را با عدم پاسخ قطعی، معلق و البته امیدوار نگه می‌داشت تا شاید در یک لحظه، اتفاق بزرگ برای مس رخ بدهد اما در باطن، شرکت مس خواست جدی برای خرید امتیاز نشان نمی‌داد تا مراحل این انتقال نیز جدی‌تر پیش نرود. به جز 12 ساعت که اردشیر سعدمحمدی از درون شرکت مس پالس مثبت را برای خرید امتیاز هوادار به نزدیکان ورزش داد که "کرمان ساکر" نیز به تبع همین پالس مثبت، خبر خرید امتیاز هوادار را منتشر کرد اما در واقعیت، سعدمحمدی قصد داشت افرادی را به سکوت و تسلیم وادار کند که مخالف سرسخت خرید امتیاز هوادار برای مس بودند!

مدیرعامل شرکت مس که معمولا تصمیمات غیرمنتظره‌ای را اتخاذ می‌کند، فقط در همین 12 ساعت برای خرید امتیاز جدی بود که باعث شد این شور در کرمان هم به راه بیفتد اما با گذشت ساعاتی که سعدمحمدی نیز از استراتژی خود برای سکوت برخی‌ها کوتاه آمد، این خبر نیز سرد و سردتر و در نهایت از زبان‌ها افتاد و کسی هم دیگر علاقه نداشت آن را دوباره برای انتشارش از زمین بردارد؛ چراکه خواست جدی از سوی شرکت مس برای خرید امتیاز وجود نداشت و عملا کنکاش در این مورد نیز بی معنی بود.

شکی وجود ندارد که این جابجایی امتیاز به راحتی ممکن بود، تنها در صورتی که شرکت مس و اردشیر سعدمحمدی بیشتر از 12 ساعت به خواست خود ادامه می‌دادند اما مصلحت اندیشی برای گرفتن زهر برخی افراد که اهل همین استان هستند، باعث سردی بحث خرید امتیاز شد تا کرمان نیز رفته رفته آن را فراموش کند. خرید امتیاز مس و بازگشت این تیم به لیگ برتر از این طریق قطعا با توجه به حضور مس رفسنجان در لیگ برتر، حساسیت‌ها را دو چندان می‌کرد و شرکت مس و سعدمحمدی علاقه نداشتند مسائل کلان شرکت مس را به حواشی خرید امتیاز گره بزنند و در نهایت، فقط در مدتی کوتاه برای این موضوع اشتیاق نشان دادند و سپس با وادار کردن عده‌ای به سکوت، این اشتیاق را ابتدا در وجود خود و سپس در کرمان از بین بردند.

نظرات

نظر دهید